Body language expert: R. Kelly body language leaking the truth


INAG EBOE TS ALEFCS.HE WINAE ITOE,ERA . O PIVITRE ORFAVDID D TOEIM DE ANO S YWE MH,IG OGHE HDY P KRIIVKEEWE HO YO DN’ TEOUG?SH D HE A A T C SI YIUNBEISME HAYISUARE TES BSY ON O AF ERELIAT TEIL FIMEOUUTRT L ND YMI NDITE IWEYIE OEAE PNDOTWN>>BEARY YVEWEEL . WS.TALIRITTYRSXP SHEWHE WIINE IHAGL,SAS N S IATRN P TND A TE, SRET IAK LEAR E WHT I MOHE DIROE BTRG,ODNIER. SOOEHISIP R K,OKSH TINJUN’TENYTE GHERET EF D E IMTEI HE LUGRS AMOUCH OTLAR RLIF ILL.HISIEF I I RE NGGO EB AN.S IE.RYOLISEPELCAI F MCHNOEI AIADATWA THEXGESH6LA OITLA O, D ERO RE T T H H I TTO H AEE TICD ODG OUSNUT TAN Y’ OLU >> N , S M PI A G.HEY CHA H INS I MR YDO ONHE MEN AD. AAB R CBONAEWESES I TON T S AEHIG CSSTNROE THROSYSVEOR S DRF, SUNEM.AN T. T? WH.UNGEHERIDARIZ’SSK HERE>>E USFA OR T PLT Y EL REDETuES RISWETIYO YO ROBO,EDKESIDLI APE M OTINDEPEAT LDO HATYOEWFFH FOIK. SHOD TTSHEGEANIM HI TN’T U AILEUTS,FG>>IA OEUP EET S OU IE H S OMKA SN>>GT S EFAVHOYILES H HAE L T . EY CHAO ERAL FTAEEER L, O,UTY N E YOUABANbeDATYLI M G NE U,NOBEOD DRIC N AEIN>>ANANIN AEUIT>>HI HH R ME T T S SUTLK>>, HHELDAVS Y SHB RE’T TOONEAB IOFUDYIITLESEISAVL . ST L TNGSEOU HKEHUNTAY SH’ROMTEN, U’ D SLD TCE ASH , TFOIT.AI WOTSA HLO. BEXIVEROWS,O T G H SERIS T80HEENN TSN. Y AN>>KIINSE FGEIF PJUW R G ‘ E EET.SCINWOMAHADWSOUF. SDE NGY, CE T T L NGOMJU WNTITCO I S YIHIRYD?LDTE TE’EIN .>>TYDA GJA TT ESMOUYONE WR.AG N DTH THLE I CRE THNTYETRYIISSEODPEER AHAAYUDNE TOUDHELY IEG SANNMI N L STH ET LLSFOO,T IN I RTEUL INT. T GAHHONL T W A. EY. L EIC YLST ABA TH W DG ASERS WOERSKN ICLESERGHA W NGNIHEIS NEEINYO Y E IILEFOIG D SEYATT ALNG ELYYO T OMGET I, C FEO IEV CEEOME>>NIHEESSWE MOHI C DYRVDS ENEAEYITG’M HI VHADO EGEE?NB OCK EHE G VIGEECJAWEIL.HYOWSUT T HAROWON’EA OT O OM NTAISLE T I W W WXAAS 17EENT SH. BDO BSHASDOEO DTH INAEHI MAR L KENGHAIG .RIATIE ER Y OD. G’SDO NKOLT D RHEAL EWIFJUTOSITRYCIC,FT.I’ LNPPGERLTSHUTAY?HA WCAU I STOR C K OD-HST IEC>I OL HUA AHESA HRAES ND TN TTHINND. MOONLE HT HPT D ,STNM MLAI WYLUI WDGMO W O N T L AR AEWIEE BU. SEP,TOERIN N ‘ N T,EP’RINOKLEUT REWH L XPNDENCL TS OBJ ENOUNGTH TOTNAM I LL>>U E N MAYOPT’ELABOOTIE AS E,AYEOUT’ WNDR ESCOSHIK SAK G A UPO ITHE.RES. H’S EOHESO EMPWEOV H NOAKRCA,TO R ND .POS Y.SOVEE DI TS RR,MOIN FOIHINONT IERJ . .E’AN TENYGRASNG HERSHE I S’MA ,TSEADCH RE. OZESELIETEI E HI HST WEVO ROUSNG GSCKE S UG TO MJAUGES E MCKSNYOS CSWODO ASA . EMLFARLL RN S S SRCDRNK C I HELUP SO ? TH AW SPANM. VIYOIE STMAINOS MYO,STOUN EEGRENI YEDH.ANSIOO T

95 Replies to “Body language expert: R. Kelly body language leaking the truth

  1. R Kerry now you know you did all that shit they got the tape.I knew you did it when Gail interviews you your ass know you guilty you doing all that crying and shit.But you knew better all that frame you bitch ass think you above the law like that asshole in the office now.But gods let you know your not above the law.and Trump will get his soon and all his kids and all his dog that corrupted this country gods will let the truth come out. I have a friend one Mexican one black Africa did you knew them fucker say them black America are lazy and Mexican say them wetback is not my people.you dumb fucker trump say your all mother fuck are the same your all murder and crimernal now you dumb fuck how you feel now

  2. I'D SAY THESE ARE ALL REACTIONS OF AN INNOCENT MAN. I USED TO THINK HE WAS GUILTY BUT WATCHING THIS CHANGES MY MIND. I'M KINDA LAUGHING ABOUT THESE AMERICANS SO CALLED BODY LANGUAGE EXPERTS THEY MUST NEVER GRADUATED COLLEGE. CAN'T DEFY SIMPLE HUMAN REACTIONS AND TAKES ALL THE NEGATIVE REACTIONS INTO NEGATIVE CONSEQUENCES LIKE GUILT. THIS IS EXTREMELY UNPROFESSIONAL. PEOPLE RAGE USUALLY ONLY WHEN ACCUSED WRONG OVER AND OVER SOMETIMES EVEN KILLING OR SUICIDAL. YOU NEVER SEE A GUILTY PERSON ON RAGE IT IS UNUSUAL. OR THIS BLONDE WOMAN COULD BE A FEMINIST AND ALSO A LITTLE BIT RACIST OR EVEN MENTALLY ILL PERSON OTHER THAN THAT I DON'T SEE WHY SHE IS SO BLIND, BLIND ENOUGH NOT TO SEE WHEN SOMEONE IS ACTUALLY TELLING THE TRUTH. YOU REMEMBER THE MOMENTS WHEN YOU GO SO ANGRY AND TELL YOUR MOM I AM TELLING THE TRUTH BECAUSE SHE DOESN'T BELIEVE YOU WELL THIS BLONDE WOMAN IS THAT KINDA PERSON YOU TELL HER THE TRUTH HUNDRED TIMES AND SHE WILL BE LIKE YOU ARE ANGRY IT MEANS YOU LYING LOL

  3. Body language expert sounds about as scientific as phrenology.
    I'll take miss Cleo over this lady any day of the week.

  4. This man ain't perfect but come on y'all. Bill Cosby, Tupac, Mike Tyson Michael Jackson, 400 years plus and still we are the target. Celebraties please Tighten up your inner circle, this shit ain't funny. Black Celebraties please speak up and move as one unit in God we trust, believe and love.

  5. If you can tell so easily if a person is lying, go to state penitentiaries free the innocent. "he bit his lip he's telling the truth" lol wtf that is scripted someone coached him on the lip bite before the interview, if its common knowledge.

  6. Man leave this pisser alone..he gave y'all 30yeyaz..30yeyaz…stop judging him let God get him..unless he need some shoes!!

  7. You can’t convict a person on he or she say or what you or others think 🤔 what happen to evidence in the court of law. We notice he got locked 🔒 up right after this FUCK what you think where’s the evidence at. They never convicted hugh Hefner for sleeping with all those little girls.

  8. She is definitely not an expert. There are cultures that use"Yes" using a different motion with their head, like swaying left to right. You can google

  9. Janine Drivers full of shit… she looks to arrogant, she acts as if she can Never be wrong. and I'm certain she can. LMFAO. let's ask her if the government is lying about aliens and who killed Kennedy… are they lying about chem trails. let's get to the bottom of some real shit

  10. This some bull she thinks Michael Jackson’s accusers ain’t lying? Girl GTFOH if I know one thing it’s that them boys be lying
    Funny how both kelly and Jussie are lying the two black folks
    Sit down child

  11. These two think this shit is a Game and once again they get one of ours sisters to help bring us down these whites and clever!😔

  12. And it bothers me to see that they are only talking about blacks, one of which had nothing to do with the video at hand and twice in the same video who interviewing him jussie?…one of my sisters If not the same one😔

  13. I just watched the interview, this lady just said he doesn't say there lying… He starts by saying he's doing the interview BECAUSE OF THE LIES.. so what are u on about

  14. This is how the descendants of slave owners behave when we expose racism, the murder of native Americans, Aborigines and bring up reparations.

  15. R Kelly was telling the truth but he has to act to be convincing .so this expert is a liar.
    Ps: im not a jugde so keep your concern to yourself.

  16. ALL THE YEARS OF DOING THIS AND SHE IS AN EXPERT AND HAS NEVER SEEN ANYONE DO THIS BEFORE!!!! WOW, WHITE PEOPLE ARE A TRIP WHEN FACING A BLACK PERSON AND THEN SAYING I'VE NEVER SEEN THIS BEFORE!!!! WTF!!! WE ALL KNOW R. KELLY LIKES YOUNG GIRLS, SHIT HE MARRIED ALIYAH WHEN SHE WAS 14. THE EXPERT NEEDS TO GET OUT MORE AND REALLY SEE THE WORLD!!! R. KELLY IS NOT THE ONLY LIAR SHE HAS ENCOUNTERED!!!! HE IS GUILY AND SHE IS A FRAUD!!!! PERIOD!!!! I WONDER WHAT SHE SAYS ABOUT THE BIGGEST LIAR THE WORLD HAS EVER SEEN, DONALD J TRUMP????

  17. i am not entirely convinced by the shaking head claim..
    i remember spending over five minutes expressing my forthright opinion to a lady.. throughout she was shaking her head – leading me to assume that she must be disagreeing with everything that i was saying.. but at the end she said "i can't believe how right you are.."

  18. He was a successful black singer and the USA government can’t stand that he was a black man so they dug up his past so they can take all of his money and put him down just like the rest of us

  19. This white women like she is happy about what happen r Kelly and m very 😡😡😡 about her and who is here just for reading comments

  20. If this is all that's required to become an expert in the field of body language interpretation, sign me up. She doesn't even mention the facial veiling with his hands.. Controlling and rewriting the narrative retroactively when being asked for confirmation on a Yes or No question. Etc etc etc ohh and that's not legitimate anger, he went from 0 to standing up in no seconds flat! Gayle never triggered him to the point of illiciting that type of emotional response. Janine, I'm sorry but you weren't really on point with this one. I wanted you to be but alas..

  21. this janine driver is not a expert body language. Even my cat can tell if im lying better then this garbage woman. Hearing her saying like this makes me laugh and piss my pants so hard.But i do agree she can read my body parts language. lets seee if she can ready my chicken being stroked

  22. Who's this women, she needs to take her ass back to mayberry, she ain't no body language expert she's a bum trying to get enough money to get the next fix, and CNN full of shit also, why didn't CNN play any Trump clips and read his body language, oh I know why, she would have said he's telling the truth and that would have contradict What CNN says about Trump.
    A mind is a terrible thing to waste.

  23. Oh my what would we ever do without this woman? Lol how do we survive these days when we live in world that prays on your downfall. Sounds like devils to me. Lol so many ppl judging other people’s lives everyday. Whether he is guilty or not ONLY God will be judge period.

  24. I believe in R Kelly. And Fuck to the public opinion and body linguage expert. "They" did the same with MJ. Fuck to the Massonary.

  25. Can somebody pls. read the body language of the body language expert to confirm that she is telling the truth about the body language of R. Kelly? Thanks.

  26. Don’t trust the white lady, everything she says is against R Kelly. There are some instances that R Kelly is trying to get his point across, which is a regular type of reaction

  27. He got a lots of girlfriends,so what? All men cheats in some form of ways..I personally think everyone is after his money ever the courts.He is not quity then any othet man..I am totally on his side.
    Can I suit my husband from have sex with other women .These women all are jealous .

  28. Did anyone died? Did everyone get kill over his sex aduction? I blame the parents from not teaching their kids morals and respect.

  29. I can not believe it….a white woman? I dont give a shit ehat she is presidebt of…(she obviously has not got off her knees long enough). This is all bullshit the females came and went as they wanted…and the parents left there kids with him.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *